Vielä muutama päivä aikaa ilmottautua hintaan 49 €, Helmikuussa jo enemmän. Kaikki joukolla mukaan kuntoilemaan ! Category: AjankohtaistaBy janu28.1.2013 Author: janu Post navigationPreviousPrevious post:Avoinna vain sopimuksen mukaanNextNext post:Tiistaina 12.03.2013Related PostsLiike avoinna ma-pe klo 09-17.0013.6.2026Rengastyöt odottaessa!17.5.2026Canyon x Haagan Pyörähuolto26.4.2026Rengas puhki?10.4.2026KTM Bikes6.4.2026Hyvää pääsiäistä 🐤3.4.2026