Tänäänkin ovi raollaan ehkä tonne klo 16 asti ainakin, kantsii silti soittaa ja varmistaa. Category: AjankohtaistaBy janu29.3.2013 Author: janu Post navigationPreviousPrevious post:Pääsiäisenä suljettu.NextNext post:Huollossa pientä jonoaRelated PostsRengastyöt odottaessa!17.5.2026Canyon x Haagan Pyörähuolto26.4.2026Rengas puhki?10.4.2026KTM Bikes6.4.2026Hyvää pääsiäistä 🐤3.4.2026Kevät on täällä14.3.2026