Avoinna klo 11 asti. Huomenna sunnuntainakin voi fillareita tulla noutamaan. Soita ja varmista että ovet ovat auki. Category: AjankohtaistaBy janu6.4.2013 Author: janu Post navigationPreviousPrevious post:Huollossa pientä jonoaNextNext post:Tänään su 7 pvRelated PostsRengastyöt odottaessa!17.5.2026Canyon x Haagan Pyörähuolto26.4.2026Rengas puhki?10.4.2026KTM Bikes6.4.2026Hyvää pääsiäistä 🐤3.4.2026Kevät on täällä14.3.2026