Tuulikaapissa on nyt käsidesiautomaatti, olethan ystävällinen ja käytät sitä kun tulet asioimaan. Category: AjankohtaistaBy janu18.10.2020 Author: janu Post navigationPreviousPrevious post:Löytyyhän pyörästäsi valot?NextNext post:Valoa pimeyteen!Related PostsRengastyöt odottaessa!17.5.2026Canyon x Haagan Pyörähuolto26.4.2026Rengas puhki?10.4.2026KTM Bikes6.4.2026Hyvää pääsiäistä 🐤3.4.2026Kevät on täällä14.3.2026