Me ollaan taas paikalla! Ma-Pe klo 9-17.00. Nyt olis se oikea hetki huollattaa fillari valmiiksi kevättä odottamaan! 🚴🤝 Category: AjankohtaistaBy janu27.1.2026 Author: janu Post navigationPreviousPrevious post:Liike suljettu, olemme lomalla.NextNext post:Pe 30.01.26 liike suljettu!Related PostsLiike avoinna ma-pe klo 09-17.0013.6.2026Rengastyöt odottaessa!17.5.2026Canyon x Haagan Pyörähuolto26.4.2026Rengas puhki?10.4.2026KTM Bikes6.4.2026Hyvää pääsiäistä 🐤3.4.2026