Kokonaan suljettu ainakin viikot 2,3 ja 4. Sen jälkeen tilanteen mukaan. Sähköpostilla tavoittaa koko ajan kuitenkin. Category: AjankohtaistaBy janu8.1.2013 Author: janu Post navigationPreviousPrevious post:Hyvää uutta vuotta !NextNext post:Avoinna vain sopimuksen mukaanRelated PostsLiike avoinna ma-pe klo 09-17.0013.6.2026Rengastyöt odottaessa!17.5.2026Canyon x Haagan Pyörähuolto26.4.2026Rengas puhki?10.4.2026KTM Bikes6.4.2026Hyvää pääsiäistä 🐤3.4.2026