Tsemppiä kaikille Tahkolle menijöille ! Kelit ainakin näyttää suosivan. Category: AjankohtaistaBy janu28.6.2013 Author: janu Post navigationPreviousPrevious post:Huollossa jono edelleen noin viikko.NextNext post:Aurinkoista viikonloppua !Related PostsLiike avoinna ma-pe klo 09-17.0013.6.2026Rengastyöt odottaessa!17.5.2026Canyon x Haagan Pyörähuolto26.4.2026Rengas puhki?10.4.2026KTM Bikes6.4.2026Hyvää pääsiäistä 🐤3.4.2026